Έχετε αναρωτηθεί πώς να αυξήσετε γρήγορα τις παραγγελίες του delivery διατηρώντας τους πιστούς σας πελάτες και αποκτώντας παράλληλα νέους;

Με σχεδόν 6 στους 10 καταναλωτές να παραγγέλνουν φαγητό χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες delivery, ο τζίρος του online delivery έφτασε τα επίπεδα των 800 εκατ. ευρώ.

Για να διευρύνετε λοιπόν και εσείς το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, είναι σημαντικό να αποκτήσει η επιχείρησή σας online παρουσία.

Μια πιο παραδοσιακή και παλαιά προσέγγιση για την αύξηση των παραγγελιών του delivery αποτελεί η διανομή φυλλαδίων με τις προσφορές στους πελάτες σας.

Ωστόσο, παρακάτω, έχουμε συγκεντρώσει 5 σύγχρονες και εναλλακτικές στρατηγικές για το πώς θα αυξήσετε γρήγορα τις παραγγελίες του delivery:

Δημιουργήστε μια ιστοσελίδα ενισχύοντας το brand σας

Αρχικά, είναι σημαντικό να φτιάξετε μια ιστοσελίδα όπου θα διαφημίζετε το μαγαζί και τα προϊόντα σας με όμορφες εικόνες ώστε οι πελάτες να πάρουν μια πρώτη “γεύση” των όσων προσφέρετε.

 

Είναι ωφέλιμο να εναρμονίζετε την ιστοσελίδα σας με την αισθητική του μαγαζιού σας κάνοντας το έτσι πιο ελκυστικό. Η ιστοσελίδα σας ενισχύει την επιχείρησή σας και το κύρος σας καθώς αποτελεί την online “βιτρίνα” του καταστήματός σας.

Στην ιστοσελίδα σας μπορείτε να βάλετε συνδέσμους για να σας ακολουθήσουν στα social media ή για να αξιολογήσουν την επιχείρησή σας στο TripAdvisor.

Χρησιμοποιήστε ένα σύστημα online παραγγελιοληψίας 

Το σύστημα online παραγγελιοληψίας μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ανεξάρτητα ή να το ενσωματώσετε εύκολα στην ιστοσελίδα του καταστήματός σας.

Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει τα πλεονεκτήματα που παρέχει:

    • Προσφέρει στο πελάτη σας άμεση προβολή των προϊόντων σας.
    • Ο πελάτης ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο αν το κατάστημά σας είναι ανοιχτό ή κλειστό.
    • Δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να επεξεργαστεί και να κάνει προεπισκόπηση της παραγγελίας του πριν την αποστολή της. Ενώ συνάμα όταν μια παραγγελία έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς αποστέλλεται email επιβεβαίωσης.

Επιπλέον, είναι βοηθητικό να δώσετε στους καταναλωτές σας την επιλογή να πληρώνουν στις παραγγελίες τους και με κάρτα καθώς πολλοί το προτιμούν από το να δίνουν μετρητά στον διανομέα. Τα στοιχεία της κάρτας και η διεύθυνση του πελάτη σας σώζονται με ασφάλεια για ευκολία και αμεσότητα στην επόμενη παραγγελία.

Στο σύστημα online παραγγελιοληψίας μπορείτε να τοποθετήσετε:

    • Πότε είναι διαθέσιμο το κάθε προϊόν αλλά και τη διαθεσιμότητα των επιμέρους υλικών σας σε περίπτωση που έχετε ξεμείνει από κάποιο βασικό υλικό.
    • Happy hour προσφορές σε μέρες για παράδειγμα που μπορεί να μην έχετε πολλή κίνηση ώστε να αυξήσετε τα κέρδη σας.
    • Εκπτώσεις σε επιλεγμένα προϊόντα, όπως επίσης και οικογενειακά πακέτα ή άλλα συνδυαστικά πακέτα (combo meals). Έτσι, ωθείτε τους πελάτες σας σε περισσότερες παραγγελίες.
    • Κουπόνια και πόντους επιβράβευσης που θα συγκεντρώνει ο καταναλωτής με κάθε παραγγελία. Με αυτό το τρόπο δίνετε κίνητρο στους πελάτες σας να παραγγείλουν ξανά από εσάς.
    • Φωτογραφίες και περιγραφές δίπλα από κάθε προϊόν ώστε ο πελάτης να έχει πλήρη εικόνα πριν παραγγείλει κάτι από αυτά που προσφέρετε.

Αξιοποιήστε τη δύναμη των social media

Περισσότεροι από 4 στους 5 Έλληνες χρησιμοποιούν social media. Ενθαρρύνετε λοιπόν τους πελάτες σας να μοιράζονται φωτογραφίες από την εμπειρία τους στο κατάστημά σας χρησιμοποιώντας hashtags, διαδίδοντας έτσι την επιχείρησή σας σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό.

Σαν έξτρα συμβουλή, πιο αποτελεσματικό θα ήταν οι αναρτήσεις σας στα social media να εμφανίζονται τις ώρες που είναι πιο πιθανό να γίνουν παραγγελίες.

Μπορείτε ακόμη να επενδύσετε σε online διαφημίσεις στα social media και στο Google, διευρύνοντας το κοινό στόχευσης και τους δυνητικούς σας πελάτες.

Μέσα από τις διαφημίσεις στο Google και στα social media συνδυαστικά με την online παραγγελιοληψία μπορείτε να δείτε ποιά προϊόντα έχουν περισσότερη ζήτηση και ποιά όχι.

Επιπλέον, είναι μια καλή τακτική να προβάλετε special προσφορές περιορισμένου χρόνου ώστε οι πελάτες σας να βιαστούν να προλάβουν την προσφορά σας πριν λήξει.

Ένα παράδειγμα διαφήμισης στο Google είναι το εξής:

Αξιοποιήστε το email marketing

Χρησιμοποιήστε μια φόρμα ενδιαφέροντος στην ιστοσελίδα σας προκειμένου να συγκεντρώσετε τα email των πελατών που επιθυμούν να λαμβάνουν ενημερώσεις για τα νέα και τις προσφορές σας.

Τα emails τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες των παραληπτών και έχουν προσωποποιημένο χαρακτήρα χτίζουν εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας.

Χρησιμοποιήστε το Google my Business

Τοποθετήστε δωρεάν την επιχείρησή σας στους τοπικούς καταλόγους του Google με το ωράριο λειτουργίας του καταστήματός σας, κριτικές πελατών, τηλέφωνο επικοινωνίας καθώς και φωτογραφίες του μαγαζιού σας.

Οι δυνητικοί σας πελάτες μπορούν πιο εύκολα να σας βρουν αν σας ψάξουν online ενώ υπάρχει και ειδικό κουμπί που μεταφέρει κατευθείαν τον χρήστη στην παραγγελία.

Το Google my Business συνδέεται με τους χάρτες ώστε οι χρήστες να μπορούν άμεσα να δουν πού είναι το κατάστημα σας και σε τι απόσταση από τους ίδιους.